Pročitajte razgovor sa oba učenika iz prvoplasiranog tima prvog online Takmičenja u kodiranju uz pomoć micro:bita, koji pohađaju OŠ "Mehmed - beg Kapetanović Ljubušak" iz Srnice Donje.
Pitanje: Koje ste nove vještine stekao/stekla od kada radite sa micro:bitom?
Dino: Prije svega naučio sam da bolje radim u timu, da se dogovaram i sarađujem sa svojim drugovima, a nakon toga naučio sam i kako se koristiti micro:bitom u situacijama u kojima sam mislio da je to nemoguće.
Kenan: Mislim da sam dosta razvio logičko razmišljanje i brzo zaključivanje koje je neophodno za rad sa elektronikom.
Pitanje: Šta su prednosti timskog rada? Kako je timski rad bio koristan tokom stvaranja projekta?
Dino: Prednosti timskog rada su te da je lakše riješiti bilo koji problem kada na njemu radi veći broj ljudi, lakše se dolazi do rješenja problema a također i do boljih ideja. Timski rad je bio veoma koristan u toku realizacije našeg projekta jer smo zajedno rješavali probleme na koje smo nailazili u toku rada i stvaranja našeg projekta.
Kenan: Prednosti timskog rada po meni su gledanje problema iz više uglova samim tim problem se mnogo brže rješava. Tokom stvaranja konkretno našeg projekta timski rad je bio ključ svega.
Pitanje: Šta je bila inspiracija da odaberete baš ovu temu za projekat?
Dino: Ideja za naš projekat je došla sasvim spontano, sjedili smo u učionici i smišljali šta je to trenutno bitna i aktuelna tema, ne samo kod nas lokalno nego i na globalnom nivou, te smo tako odlučili da idemo u smjeru obnovljivih izvora energije.
Kenan: Inspiracija je potekla iz standardnih problema, svakodnevnog nestanka struje zbog nemogućnosti pokrivanja potpune elektične mreže.
Pitanje: Da li su časovi zanimljiviji kada se koriste micro:bitovi?
Dino: Časovi na kojima nastavnik i učenici koriste micro:bit uređaje znatno su zanimljiviji od onih standardnih časova na koje smo navikli u našem školovanju. Svjedoci smo sve većeg tehnološkog napredovanja u društvu pa tako je bitno i da se nastava razvija u tom pravcu.
Kenan: Kada bi to gledali iz perspektive učenika, rad sa stvarima koje su nove i nepoznate je poseban tako da je moj odgovor: DA zanimljivi su časovi!
Pitanje: Koju ćeš profesiju izabrati? Da li će ti kritičko razmišljanje i rješavanje problema biti korisno na tom poslu?
Dino: Trenutno nisam siguran koju ću profesiju izabrati ali sam siguran da će mi kritičko rješavanje problema biti korisno i da ću takvim razmišljanjem dolaziti do boljih i kvalitetnijih ideja i rješenja.
Kenan: U budućnosti volio bih da završim nešto kao MIT kako bih svakodnevno mogao da obavljam poslove koji će služiti čovječanstvu. Mislim da je kritičko razmišljanje neizostavan faktor u takvim profesijama.
Pitanje: Šta biste poručili vašim vršnjacima koji razmišljaju da li da se prijave za slijedeće takmičenje?
Dino: Učenicima i nastavnicima bih svakako preporučio da se prijave i učestvuju na takmičenju jer će steći nova iskustva, upoznati nove prijatelje, a ujedno raditi nešto što se kod nas u školama rijetko radi.
Kenan: Samo mogu reći: “Sretno ekipa potrudite se i vidjet ćete rezultate".