Naš partner u programu Media for All, Thomson Foundation, sarađuje s 55 medija na Zapadnom Balkanu na prenošenju njihovih poslovnih ideja u planove poslovanja kroz intenzivno mentorstvo, online alate i podršku.
Tokom proteklih šest mjeseci, mediji su intenzivno radili sa svojim mentorima, završili kurseve e-učenja i razvili nove proizvode uključujući podkaste, robu široke potrošnje, TV dokumentarce i unaprijedili svoje veb-sajtove.
Jedna od oblasti u fokusu za nekoliko medija podrazumijevala je kreiranje sadržaja koji doprinosi povezivanju sa njihovom građanima kako u zemlji tako i u inostranstvu.
- Nekoliko medija proizvodi sadržaj na različitim jezicima u cilju povezivanja sa manjinskim zajednicama.
- Istraživanje koje je provela Thomson Foundation o albanskoj dijaspori pomaže medijima koji učestvuju u programu Media for All da razviju sadržaj koji će zainteresovati njihove publike koje žive širom svijeta, ali su i dalje zainteresovane za vijesti iz svoje domovine.
- Kreiranje multimedijalnog sadržaja i dostupnost takvog sadržaja putem pretplate za privlačenje šireg raspona publike.
- Povezivanje sa lokalnim zajednicama u cilju razumijevanja njihovih interesovanja i potreba i razvoja različitih formata uključujući podkaste i video zapise kako bi se doprlo do novih publika
British Council u saradnji sa Balkanskom mrežom istražnog novinarstva (BIRN), Thomson Foundation i INTRAC realizuje program Media for All koji finansira Vlada Velike Britanije.
Više o aktivnostima dobitnika naših grantova u okviru programa Media for All možete saznati u nastavku ili posjetite veb-sajt Journalift kako biste saznali više o našem radu u regiji.