Da bi održali nezavisnost, mediji moraju biti finansijski održivi. Kroz program “Mediji za sve”, 55 medijskih kuća sa područja Zapadnog Balkana intenzivno je radilo sa stručnim mentorima iz Thomson fondacije na razvoju i implementaciji svojih jedinstvenih poslovnih ideja.
Kako se mediji približavaju kraju dvanaestomjesečnog programa koji uključuje opsežnu obuku prilagođenu potrebama, mentorstvo i izgradnju kapaciteta, posmatramo različite pristupe koji su doveli do povećanog broja poslovnih prilika i jače povezanosti sa publikom. Kreiranjem novih sadržaja i ponudom novih usluga, mediji postaju sve privlačniji oglašivačima:
- Uz obuku u pravljenju dokumentarnih filmova i pričanju priča, jedna medijska kuća je kreirala niz emisija koje se bave njihovom regijom
- U Bosni i Hercegovini je uspostavljena prva platforma za razmjenu fotografija
- Publika se povećala sa novim sadržajima i povećanim fokusom na društvene mreže gdje se mogu podijeliti priče
- Poboljšane marketinške i prodajne tehnike su povećale broj potencijalnih klijenata i čitalaca
British Council radi u partnerstvu sa Balkanskom istraživačkom mrežom (BIRN), Thomson fondacijom i INTRAC-om (Međunarodnim centrom za obuku i istraživanje nevladinih organizacija) na programu “Mediji za sve”, kojeg finansira Vlada Ujedinjenog Kraljevstva.
Više o aktivnostima naših dobitnika grantova “Mediji za sve” možete saznati u nastavku ili posjetite web stranicu “Journalift” kako biste saznali više o našem radu na nivou regiona.